Klacht: Pencil

op 29 juli 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

In 2016 kocht mijn dochter de Apple pencil voor haar IPad. Was geen pro, bleek niet te werken. Vanzelfsprekend. Item is niet geschikt voor een gewone iPad. 1,5 week geleden een iPad pro gekocht. Natuurlijk meteen de pencil uitproberen. Wilde niet verbinden. Na veel gezoek contact kunnen opnemen met Apple. Bel me terug, wordt je gebeld door een nummer uit Cork en bij opname geen gehoor. Tot 3 keer toe. Toen maar een chat gestart. Daar kreeg ik het advies om naar een Apple store te gaan met iPad en pencil. In Utrecht Aangekomen daar was de oplossing beiden op te sturen, want ja repareren konden ze niet. Toen ik zei dat het misschien slimmer was om eerst even de pencil in een andere iPad te stoppen alvorens alles op te sturen keek de dame of ze niet tot 10 kon tellen. Maar gelukkig het lag aan de Pencil. Het advies, opsturen of naar een reparatie centrum gaan in Den Haag of Amsterdam. Omdat we de gadget toch wel graag willen gebruiken dan maar naar Den Haag. Daar aangekomen werd de pencil meegenomen en geconstateerd dat ie inderdaad niet werkte. Hier hield het op. Geen garantie, mijn argument, dat het ding dus nooit gewerkt heeft en dat we dat niet eerder hebben kunnen uitproberen maakte niets uit. Ze suggereerde zelfs dat ie misschien wel van hand tot hand was gegaan. Ik ontplofte zowat. we hebben alles van Apple, van MacBook air, pro, mac’s, phones en iPad’s. Echt belachelijk dit.

Als de pencil wordt vervangen

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hdegoede