Klacht: Pdf-document niet open

op 27 september 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een pakje versturen via Kiala, heb mij geregistreerd, de verzendkosten betaald, maar kan het pdf-document niet openen , blijkbaar omdat ik met een iPad werk. Ik heb dan de juiste app gedownload , maar geraak niet meer bij het pdf-document. Ik wil mij inloggen en dan krijg ik de melding dat mijn aanmelding niet correct is. Ze vragen een nieuw wachtwoord om alles zgn te resetten en dan treedt er blijkbaar een fout op. Dan vind ik alleen een telefoonnummer van UPS, maar daar kan men mij niet helpen!!!
Vandaar deze mail!!

Gewenste Oplossing:

Ik kan slechts tevreden zijn wanneer ik een nieuw pdf-document toegestuurd krijg of wanneer men gewoon het betaalde bedrag terugbezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Odilekooken