Klacht: PC Cleaner software programma

op 04 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 23 juni jl. een programma gedownload om mijn computer weer in dezelfde staat te brengen als toen die nieuw was. Schoon met PC Cleaner automatisch ongewenste bestanden op, maak schijfruimte vrij, zorg voor snellere laadtijden en voor de algehele stabiliteit van het.

Ik moest me registereren en abonneren ik heb ook betaald 35,95 euro en ik zou een keycode ontvangen via mijn e-mailadres. maar tot opheden geen key ontvagen,nu graag mijn geld terug

als ik mijn geldterugkrijg

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 04 juli 2017 om 11:22 geantwoord

04-Jul-2017, Faty Samba, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door fatysa28@hotmail.com