Klacht: Na storting van € 100 account gelijk geblokkeerd

khader op 10 april 2025 over Paysafecard in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na storting van € 100 voor het aankopen van een pincode werd mijn account gelijk geblokkeerd zgn vanwege security reasons. Ondank het sturen van bewijs van identiteit en aankoop geen actie t.a.v. de blokkade. Ook al weken geen respons van de klantenservice.
Mijn advies: BLIJF HIER WEG !!

dat is unacceptable

Gewenste Oplossing:

nee niks opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paysafecard

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paysafecard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door khader