Klacht: Paypal weigert mijn account goed te keuren

op 16 oktober 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik moet van Paypal een aantal gegevens aanleveren zodat zij mijn account kunnen goedkeuren zodat ik o.a. weer toegang heb tot mijn geld. Ik ben nu al sinds midden september bezig om mijn account door ze goedgekeurd te krijgen. Ik heb al meerdere keren de gevraagde documenten gestuurd maar nog niets. Ook moet ik mijn bankrekening bevestigen. Hiervoor zouden 2 bedragen bij – en afgeschreven worden. Ik wacht al weken totdat dit gebeurd.

Als ik mails stuur dan duurt het dagen voordat ik een reactie krijg. Terwijl ik als bevestiging krijg ‘we beantwoorden uw vraag binnen 24 uur’. De antwoorden zijn altijd de standaard teksten die ik ook zelf op de website kan vinden.

Mijn account goedkeuren daar ik alles heb ingeleverd en mijn bankrekening goedkeuren aangezien zij de 2 bedragen niet af en bijschrijven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Syreetha1981