Klacht: Paypal vergoed niet artikel dat niet is aangekomen.

Eric Chin op 16 februari 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Paypal vergoed niet €179 voor een artikel dat niet bij mij is bezorgd. Paypal zegt dat DHL het pakket heeft afgeleverd, maar ik kan aantonen dat ik op het moment niet thuis was. Daarnaast heb ik verschillende waarheidsverklaringen ondertekend, waarin ik verklaar dat ik het artikel nooit heb ontvangen. Ook bij verschillende navragen bij DHL konden ze mij niet vertellen aan wie het pakket is overhandigd. En dit is Paypal aankoopbescherming???? Het is zo schandalig dat ik direct mijn account heb opgezegd. Paypal mag hier niet mee wegkomen, maar op geen enkele manier: email, telefoon of (aangetekende) brief is contact te leggen met Paypal als je geen account meer hebt. Het machtige Paypal toont hier dat het wel heel makkelijk is te stelen van de kleine man.

€179 naar de rechtmatige eigenaar en excuses van Paypal voor de totaal verkeerde evaluatie van de kwestie. Wat denkt Paypal, dat de gewone man zomaar een verlies van € 179 kan opvangen?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eric Chin