Klacht: Paypal luistert niet

op 07 september 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb Paypal al een paar jaar niet meer gebruikt. Intussen ben ik verhuisd naar Duitsland en wil mijn account weer gebruiken. Inloggen gaat goed, maar dan kom ik bij een scherm dat “om redenen van veiligheid” mijn identiteit bevestigt wil zien, omdat ik vanuit een andere locatie wil inloggen. Voor deze bevestiging krijg ik een sms toegestuurd. Maar nu komt het: Het enige telefoonnummer dat ik kan kiezen is mijn oude Nederlandse 06-nummer. Dat heb ik al lang niet meer. Een ander nummer kan ik niet kiezen. Ik heb Paypal om hulp gevraagd, maar krijg tot vier keer toe (!) advies hoe ik een verloren paswoord moet herstellen, wat mijn probleem helemaal niet is. Mijn vraag wordt niet begrepen omdat een computer antwoordt en ik kom niet verder. Het 0800 nummer dat ik moet bellen geeft vanuit Duitsland geen gehoor. Ik kan dus helemaal niets meer met mijn account, zelfs niet opheffen, wat ik nu het liefste zou doen.

Zodra ik weer in mijn rekening overzicht kan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wanhopigdoorpaypal