Klacht: Paypal leest eenvoudig weg niet wat je schrijft

op 09 mei 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Al meerdere malen een e-mail gestuurd naar Paypal echter krijg telkens een standaard mail terug, ze lezen eenvoudigweg niet wat je schrijft.

De case:
Ze zeggen dat ik nog een account heb met een negatief saldo. Het adres wat ze hierbij opgeven bestaat eenvoudigweg niet. Ik dus geprobeerd in te loggen met dat adres en krijg dus ook vrolijk de melding van paypal dat er geen account is met dat adres.
Ik stuur ze dus een screenshot van deze melding, krijg gewoon vrolijk een mailtje terug dat ik moet inloggen om de negatieve balans op te lossen. Sorry maar hoe stom en stupide kan men zijn. Gevolg is wel dat dankzij dit ” spookaccount” ze mijn gewone account dus even vrolijk geblokkeerd hebben.
Ik weet wel zeker dat als dit opgelost is voor mij geen paypal meer. !!

kan me niet voorstellen dat ik ooit nog tevreden zal zijn over paypal echter ik wil weer gewoon over mijn account beschikken zodat ik dit account kan opheffen en nooit meer terug komen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nonthacha