Klacht: Paypal helpt frauduleuze verkoper

op 21 mei 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

IVM COVID-19 is de helpdesk van Paypal niet bereikbaar. Op mails reageert paypal met automatische antwoorden, het lijkt op robot teksten. Paypal weigert om klacht aan te nemen. Termijn is volgens hen verstreken, nadat ik verplicht met verkoper in contact moest treden en de onbereikbaarheid van Paypal. Nu is de klachttermijn verstreken en laten ze mij zitten. Persoonlijk contact is niet mogelijk. Frauduleuze verkoper heeft pakket expres opgestuurd en heeft daardoor een verzendbewijs.
Echter reageert de verkopende partij nergens op en is ook niet telefonisch bereikbaar. Ik heb geen retouradres en kan het pakket niet retourneren. In plaats dat Paypal de klacht serieus neemt, geven ze frauduleuze verkopers de ruimte en helpen ze daarbij met betalingen. Te schandalig voor woorden! Ik kan mijn account niet opzeggen.

Als paypal persoonlijk contact met mij opneemt om het euvel op te lossen. Het bedrag terug vordert bij het bedrijf en mijn saldo op 0 zet

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Willems