Klacht: PayPal blokkeert rekening en weigert te betalen

op 18 december 2012 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PayPal blokkeert reedds 6 maanden mijn PayPal rekening en weigert het saldo (gelukkig heel klein) uit te betalen (Ik wil uiteraard geen PayPal rekening meer).
Meermalen heb ik alle gevraagde documentatie toegestuurd om de rekening weer in gebruik te stellen, maar hoewel dit op het controlepaneel allemaal zichtbaar correct is gebeurd dit niet en krijg ik steeds hetzelfde (standaard ???) emailtje als antwoord (waarin alweer om dezelfde gegevens wordt gevraagd).
Onderzoek op internet bracht mij bij verhalen van veel gedupeerden van door PayPal plotseling geblokkeerde rekeningen waarvan ze zich dus simpelweg het saldo toe-eigenen.
Omdat PayPal geen officieële financiele instelling is, kun je er weinig tegen doen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en heb inmiddels een Skrill account geopend (voorheen MoneyBookers). Die mensen zijn zelfs telefonisch te bereiken en beantwoorden emails binnen een dag.
Da's wel wat anders dan de arrogantie en blokkade mentaliteit van PayPal.

Alle klachten die gemeld zijn door wimfranken.nl