Klacht: Paypal account niet te sluiten!!

Chris op 16 september 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ingelogd op Paypal. Via de de knop in mijn account op ‘Je rekening sluiten’ gedrukt. Kom ik op een pagina dat ik contact op moet nemen met de klantenservice.

De klantenservice ingelicht via hun berichtensysteem. Krijg ik bericht dat ze mijn account helemaal hebben nagekeken en ze moesten nog twee bewijsstukken van mij hebben.
Dat gedaan moesten ze nog documenten hebben, een bankafschrift en een energiecontract of iets soortgelijks. Dat proberen te uploaden. Dat lukt niet telkens want ik krijg met Chrome telkens een foutmelding. De klantenservice geeft aan om ze via het berichtensysteem naar hen te versturen. Dat gedaan krijg ik vervolgens een bericht dat het hun spijt maar dat ze mijn account niet kunnen vrijgeven. Er zou een activiteit zijn geweest op mijn account tegen hun voorwaarden in! Welke??? Krijg ik niet te horen. Ik heb al 5 a 6 jaar geen gebruik gemaakt van de Paypal rekening. Eerdere pogingen om het account te sluiten waren destijds ook mislukt.

Ik mag zelf onderzoeken welke voorwaarden ik van hen zou hebben overtreden, maar er valt verder toch niets aan te doen.

Met andere woorden Paypal besluit dus momenteel over mijn (privé) gegevens en daarover heb ik niets te zeggen.
Ik moet dus tot mijn dood toestaan wat zei met mijn gegevens en documenten doen!!

Ik wil dat ze mijn account sluiten en mijn gegevens verwijderen. Ik ga namelijk niet automatisch akkoord met hun algemene voorwaarden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris