Klacht: Paviljoen hans dakmaat te groot

op 02 mei 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb 2 jaar geleden paviljoen hans gekocht voor 450 euro.(zijn nu 550 euro) Nu zat er een scheur in het stoffen dak en heb Ik voor 75 euro een nieuwe besteld. In de winkel op Ekkersrijt in Son opgehaald en iemand geregeld die mij helpt om het erop te krijgen. Met het in elkaar zetten, zien we dat het kleine dakje veel groter is dan de oude waardoor die naar binnenflapte en de regen er tussendoor ging . Toen hebben we zolang het oude dakje er maar opgezet wat eergister ook kapot ging. Ik gebeld maar moest het opnieuw via de klantenservice doorgeven; kan dus niet via de winkel. Word er een nieuwe geleverd, na een sms van de klantenservice binnen 2 a 3 dagen moest het binnen zijn in de winkel. Maar kreeg geen sms vanuit de winkel. Ik gebeld op dag 4 en t was binnen. Op dag 5 weer naar de winkel en wordt door meneer marco onfatsoenlijk benaderd van meter of 5 afstand hard roepend door de winkel dat het niet binnen is. Na 2x zoeken was het wel binnen en hij gooit de doos op de grond en zegt: hier neem maar mee. Ik zeg ik kom alleen het kleine dakje omruilen want de grote zit er op. Die past wel. Hij zei: het word toch afgeschreven en liep aan. Ik riep hem terug en zei ik wil t opmeten met die ik om wilde ruilen en zag dat het dezelfde maat was, dus weer te groot. Met de oude scheelt het zeker 5cm aan weerskanten. Het enige wat erbij hem uitkwam was ik kan er niks mee en niks aan doen, wel keer of 10 gezegd en ik moest maar weer contact zoeken met klantenservice( hij deed dat niet) of ik moest het oude dakje er maar opzetten want dan zal de nieuwe versie wel groter zijn zei hij. Hij was echt zo sjaggerijnig en zo behandel je geen klanten. Hij stelde ook niks voor of wat dan ook bv dat hij maandag naar de klantenservice zou bellen( want ivm drukte zijn ze dit weekend dicht wat ook al nergens op slaat) of iets of een compensatie, helemaal niks. Ik had zelf voorgesteld om het te laten vermaken op hun kosten en kreeg als antwoord: Ja doe dat maar dan. Het slaat al nergens op dat ik het zelf op moet gaan lossen en ook de manier waarop hij omgaat met klanten kan ook niet. Het gevolg is, de tent is 2 jaar oud, de buizen beginnen al door te zakken, doordat het kleine dakje te groot was is mijn tuintafel zo nat geworden dat er kringen opzitten die ik er niet meer af krijg. En nu heb ik mijn geld teruggehaald in de winkel en het dak ingeleverd en omdat jullie geen kant op willen en niks voorstellen kan ik nu een nieuwe gaan kopen waardoor ik weer tussen de 400 en 600 euro neer kan leggen ipv 75. En ben ook nog 3 x op en neer moeten komen naar de winkel met de auto. Ik koop nooit niks meer alleen al om de reden hoe meneer marco tegen mij reageerde. Het is te belachelijk voor woorden en ik hoop dat hij daar wel op aangesproken word en dat ik een fatsoenlijke reactie terug krijg want dat kan via de klantenservice wel maar in de winkel door marco blijkbaar niet. Ik ben ook netjes geholpen met het terugbrengen door een jonge dame.

Bij de 1e keer dat ik het dak wilde bestellen was meneer ook al zo sjaggerijnig want ik wilde dat via de winkel bestellen maar dat kon niet

Als meneer Marco aangesproken word op zijn manier van klanten helpen en een excuus en compensatie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 11 mei 2020 om 17:47 geantwoord

Beste Cindy,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend het dak van uw party tent SANKT HANS niet de juiste afmetingen bleek te hebben en dat u deze ervaring heeft gehad met ons personeel. Dit is niet de klantenservice en klantvriendelijkheid die wij willen zien. Onze excuses hiervoor.

Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring met ons deelt. Nu kunnen wij ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij sturen uw bericht door naar de regiomanager van de winkel in Son en Breugel. Deze zal uw klacht onmiddellijk intern oppakken met het personeel.

Wij vinden het daarnaast erg jammer dat ons personeel u geen passende oplossing heeft aangeboden. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.

Nogmaals onze excuses voor de vele ongemakken.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bojin

Bericht van Jysk

4 maanden geleden - Beste Cindy,Wij hebben u ter compensatie voor alle ongemakken een cadeauvoucher toegestuurd ter waarde van € 10. Deze voucher is 5 jaar geldig en kunt u bij al onze winkels en de webshop gebruiken.Mocht u de voucher vandaag niet ontvangen, dan is deze mogelijk in uw ongewenste inbox terecht gekomen.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Bojin

Reactie van de melder van de klacht Cindy Teunissen

4 maanden geleden - Komen ze aan met een waardebon van 10 euro terwijl ik aangegeven heb dat ik nooit meer in de winkel kom. En op een bedrag van een tent van 450 euro waar ik niks mee aan heb. Waardeloze klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy Teunissen