Klacht: Pathe giftcard wordt niet geaccepteerd

op 01 februari 2014 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Ik heb een pathe giftcard t.w.v. 27,50 en 2 nationale bioscoopbonnen van elk 10 euro. In totaal 47,50 aan waardebonnen. Hier wil ik met mijn vriendin het meeste voordeel uit halen, dus ik koos voor een pathe voordeelkaart (6x naar de film voor 40,50 euro).
De betaling hiervan m.b.v. de bioscoopbonnen was geen probleem. Echter, pathe’s eigen giftcard kan hier niet voor gebruikt worden.

De giftcard is dus al minder waard omdat hij alleen bij Pathe bioscopen gebruikt kan worden, nu blijkt dus dat hij daar ook nog voor slechts een beperkt aantal producten te gebruiken is.
Een absurd idee, aangezien de pathe een X percentage moet afgeven bij het inwisselen van de nationale bioscoopbonnen, en dit bij de eigen giftcard niet heeft. Het is nog erger dan dat je bij een winkel “storecredit” zou krijgen.

Ik ga al jaren met veel plezier zo’n 6x per jaar naar diverse Pathe bioscopen en heb elke prijsverhoging kunnen accepteren. Maar hiermee gaan ze te ver! Als ze dit niet kunnen oplossen, hebben ze met mij een trouwe klant verloren.

Ik wil het bedrag van 27,50 kunnen uitbesteden aan alle producten van de pathe. Dit zou mijns inziens dus moeten worden aangepast in de voorwaarden van de giftcard.

De manager van de vestiging (Rembrandt, Arnhem), heeft mij vriendelijk te woord gestaan, maar kon niks voor mij betekenen. Hij heeft mij ook geen enkele vorm van compensatie aangeboden.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zcwknol