Klacht: Passen wintervelgen E cabrio 2014 op de nieuwe E cabrio 2018?

op 10 oktober 2017 over Mercedes in de categorie Automerken

Mijn simpele vraag was of de (winter) wielen/velgen van mijn indertijd 2014 nieuw gekochte standaard Mercedes E Cabrio 184PK 2,0 liter passen op de door ons zojuist nieuw gekochte standaard Mercedes E cabrio 184 PK 2,0 liter aan ons af te leveren januari 2018. Hierover is al meerdere keren met Mercedes heen en weer gecorrespondeerd onder referentie Mercedes-Benz / Ref: 1-12867913249.

Intussen zond Mercedes mij wel veel technische documentatie waaruit ik zelf maar moet opmaken wat waarop zou kunnen passen, maar kennelijk is Mercedes zelf niet in staat (of gewoon niet bereid) onze vraag te beantwoorden. Mercedes kan het blijkbaar uit die documentatie zelf niet opmaken en ik moet het dan wel kunnen, en dat moet dan Mercedes service betekenen?

Mercedes eist intussen dat ik eerst het Kom-nr van het door ons bestelde voertuig opgeef, maar ik weet niet eens wat Mercedes bedoelt met het Kom-nr. Zou Mercedes beseffen hoe belachelijk die vraag aan mij als leek is over een auto die wij wel bestelden maar nog gebouwd moet gaan worden bij Mercedes? Nog voor de nieuwe auto zelfs maar geproduceerd is creëert Mercedes al een ontevreden klant.

Een antwoord op een toch simpele vraag en niet steeds ontwijkende antwoorden zoals "weten we niet" "kunnen we zo niet zeggen" "u moet meer gegevens aanleveren" en "met de zojuist door ons aan u gezonden documentatie kunt u het zelf beoordelen", enz.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mercedes over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hpfemvanijzendoorn