Klacht: Passagiers zijn klanten, geen hinderlijke wezens

op 20 augustus 2017 over Surinam Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Op zondag 6 aug zouden we met PY463 van Paramaribo (via Aruba en Santo Domingo) vlliegen. Het eerste deel van dw reis zou verzorgd worden door Surinam Airways. Vertrek was gepland voor 9.15 dus om 7.15 op Zanderij, dus weg uit Paramaribo om 6 uur en op om 5 uur.
Zonder enige mededeling door wie dan ook werd ons een aantal malen vertreld dat het vertrek uitgesteld was. Uiteindelijk vertrok het toestel pas laat in de middag. Op Aruba aangekomen kregen wij een grote bek van een dame van S.A. (mw Ahlib) die ons meteen vertelde dat het pech was dat we onze aansluitingen genist hadden maar dat we die echt zelf opnieuw moesten regelen. Dit kostte ons rond de duizend euro. Wel kregen we na heel lang wachten en aandringen een redelijk hotel op Aruba en een bon voor een maaltijd.

Als MINIMAAL onze financele strop (zoals gezegd: rond de duizend euro) wordt vergoed. Verder lijkt het meen heel goed idee als de medewerkers van SA op Aruba een cursus klantvriendelijkheid krijgen. (Positieve uitzondering: een jonge man (David) die zich merkbaar schaamde voor het gedrag van zijn (bovengenemde) superieur en zonder wiens virndelijke hulp we waarschijnlijk ook nog zelf voor taxi en hotel hadden kunnen zorgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Surinam Airways

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Surinam Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Aniba