Klacht: Passagiers gedumpt in Keulen.

op 21 juli 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Op 19 juli 2017 werd onze flink vertraagde vlucht FR3092 de landing na 23:00 ontzegd in Eindhoven en werden we omgeleid naar Keulen. Daar zouden volgens de informatie van de piloot voor ons gezorgd worden om Eindhoven te bereiken. Redelijke oplossing, maar niets was minder waar. In Keulen, kort voor middernacht, helemaal geen personeel van Ryanair en absoluut geen vervoer naar Eindhoven. Geen bruikbare informatie, behoudens een fotokopie van onze ‘rechten V13’ via lokale luchthavenmedewerkers die zich verder geen blijf meer wisten met het probleem. Ieder voor zich, hoewel Ryanair via excuses per mail om 00:30 al verklapte op de hoogte te zijn van het probleem van de bijna 200 passagiers. De kapitein en zijn bemanning, die ook verondersteld waren Eindhoven te bereiken, hebben wij in de totale chaos niet meer gezien.

Ryanair dient volgens de rechten van de klant (notice of rights V13) over te gaan tot de consequente schadevergoeding en de gemaakte kosten om Eindhoven zelfstandig te bereiken. Een eerlijke uitleg over wat hier is foutgelopen en de excuses aan alle passagiers zouden niet misstaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Vanlokeren