Klacht: Paspoort

op 20 september 2017 over Douane in de categorie

Goedemiddag meneer. Wij komen met de taxi naar schiphol om vakantie te gaan vieren voor de 10 x in elgouna three corners.
We gaven onze koffers af en een paspoort contole, we liepen verder door ,naar de paspoort controle de douane.konden we mijn man en ik gewoon doorgaan, bij het instappen van de catte zij de stewardess U mag niet mee U paspoort moet een halfjaar geldig zijn voor Egypte. Nou daar stonden we dan nadien gesproken wel eens gelezen maar als je in Mei ook bent geweest had ik er geen erg in. Wij terug naar huis weer met de taxi .
De volgende dag een nieuw paspoort aangevraagd met spoed was ook duurder. We hebben toen toch maar weer een reisje van een weekje geboekt, We zijn er veel geld aan kwijt.
Mijn vraag is valt hier niks meer aan te doen, want ik vind dat ze bij de eerste keer paspoort controle meteen moesten zeggen dat het niet goed was had ik nog wel een 2 uur een spoed paspoort kunnen aanvragen voor €45,00 nu ben ik een €2600 kwijt.
Onze vriendelijke groet van Shirley Andre sebregts martina s-ebregts@home.nl 0638511628

Ik hoop dat U mijn hierbij een antwoord kan geven

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douane in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shirley schiphol duanne