Klacht: pasop geen interieur spray OP het interieur krijgen

op 07 juli 2017 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Nadat ik gisteren voor een kennis een gratis fles interieur spray had gehaald in de winkel van Rituals wilde ik me zelf verwennen door de lekkere geur in de auto te gebruiken. Helaas kwam er in plaats van uit de spuit mond een verneveling een hele straal. Door de kracht kwam deze op het deurtje van het dashboard kastje. Dit is er direct ingetrokken en heeft in de verf laag de sporen achter gelaten. Het is niet meer te verwijderen een nieuw onderdeel kost om en nabij de €200,00. Dat is mij te duur om te vervangen dus ik bedenk nog een andere oplossing om de vieze plekken uit het zicht te krijgen,.

Rituals kom maar met een tegemoetkoming voor de schade aan het interieur van de auto. Of stuur een schadevergoedingspakket naar mij.
Er is geen aanwijzing op de fles die mensen waarschuwt voor een dergelijke situatie. Dit moet zeker in de gebruiksaanwijzing staan..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jrpasop@gmail.com