Klacht: pas de valises

op 05 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

départ le 17/06/2016 à 15h30 sans valises grève des bagagistes l’avion a décollé à 17h30 +3h45 de vol nous donc resté assis 6h dans un avion de merde sans bouger

les bagages sont arrivés 5 jours plus tard par 40 degrè pas vraiment top

quel dédomagement nekermann envisage t’il

merci de répondre

fc751531@skynet .be

j’ai retenu chez nekermann pour le mois de septembre 2016

en esperant que ce ne soit pas la derniere fois

beugnies freddy

Gewenste Oplossing:

beugnies freddy

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

6 maanden geleden - Geachte heer Beugnies, Graag ontvangen wij van u uw reserveringsnummer. Wij weten dan ook meteen om welke luchtvaartmaatschappij het gaat. Met vriendelijke groet, Thomas Cook Customer Services Neckermann

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 12 juli 2016 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij begrijpen, dat uw klacht van uw reis, welke is geboekt via Thomas Cook België) inmiddels bij onze collega's daar in behandeling is.
De reisovereenkomst valt dan ook onder de verantwoordelijkheid van Thomas Cook België.
Wij hopen, dat uw klacht naar tevredenheid zal worden opgelost.
Met vriendelijke groet, Thomas Cook Nederland Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door beugnies