Klacht: Partytent zwart

op 24 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Beste dit is het derde jaar dat we een partytent karlso hebben …het wordt enkel buiten geplaatste gedurende juli en augustus is enorm goed onderhouden dus ! Maar het dak heeft 3 zwarte plekken Door regen dat is blijven instaan … devient super en dak niet wat kunnen jullie hiervoor doen ? Een nieuw dak ? Mvg

Eventueel een nieuw dak verkrijgen ?

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 15:11 geantwoord

Hej Katje27,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat er zwarte plekken in het dak van KARLSÖ partytent zijn ontstaan. De KARLSÖ partytent is niet getest op regen. Bij winderig weer adviseren we bovendien om altijd om de stof uit het frame te halen. Het is daarom niet aan te raden om de partytent voor langere tijd buiten te laten staan. Helaas verkopen we de het dak van de partytent niet los. De stof is wasbaar op 60°C.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Katje27