Klacht: Partytent Mallorca hoekstukken slecht gelast waardoor ze afbreken

op 13 september 2018 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Vorig jaar een partytent Mallorca gekocht voor 120 euro bij Gamma Emmen. De partytent enkele weken gebruikt, waarna de hoekstukken van het buizenframe gaan scheuren en zelfs afbreken. Daarom vandaag de tent afgebroken om bij Gamma Emmen mijn beklag te doen….. echter de medewerker in Emmen wil mijn klacht niet in behandeling nemen omdat er in de beschrijving van deze tent zou staan dat het doek telkens als je de tent niet gebruikt eraf moet halen en dat hebben we niet gedaan, er was behalve een tekening geen beschrijving bij de tent, maar het lijkt me niet handig… Ik moet dus bij wijze van spreken iedere avond het doek verwijderen en s, morgens weer aanbrengen…. ook als het regent of waait volgens de medewerker van Gamma Emmen, dit om het buizenframe zoveel als mogelijk te ontlasten….. Nou ik heb gepraat als Brugmans, was zelfs even boos maar Gamma Emmen wil of kan hier niets mee doen…… Heb echter nog steeds geen beschrijving van de tent kunnen vinden die de bewering van de medewerker van Gamma Emmen rechtvaardigd. Maar al was het zo, dan had ik dat graag van te voren willen weten en niet achteraf nu de tent kapot is en niet meer te gebruiken is. Jammer Gamma……weggegooid geld voor een partytent die verkocht wordt met een zogenaamde goede kwaliteit… wel met opbouwtekening maar zonder beschriijving van beperkingen, belachelijk!!!

Ik zou tevreden zijn wanneer er naar mijn klacht geluisterd wordt en de fabrikant van de partytent zou worden aangesproken hierover. Om mijn tent weer te kunnen gebruiken zou ik een drietal nieuwe hoekstukjes kunnen ontvangen voor de mallorca partytent.... wat zou zoiets kosten voor een leverancier??? Waar een wil is? Of wil deze leverancier geen tent meer verkopen?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.prins22