Klacht: party tent

op 28 september 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb 12 augustus 2010 een grote paty tent gekocht dit hebben we op 12 september opgezet die nacht is het gaan regenen nu bleek dat alles nat was onder de tent en de trame is gaan roesten ik terug nou blijk dat een partytent niet onder de garantie valt van water dicht daar is niet voor dan vraag ik me eigen af waarvoor je dan een partytent voor dient in een klimaat als nederland ik kreeg geen geld terug maar een tegoedbon wat ik in 1 week moest besteden zoek dan maar iets om voor 200 euro tebesteden als je niks nodig heb op dat moment een slechte service voor zo bedrijf de meeste zaken heb je wat langere tijd om die tegebruiken nu heb ik uit nood gedwongen weer dezelfde tent besteld in het nieuwe voorjaar is het er maar ik ben bang dat ik de zelfde probleem krijgt want ook volgend jaar zal er regen zijn want ze mogen niet in de regen staan

Gewenste oplossing

dat een te goed bon 1 jaar geldig zijn

Bericht van W.jonker870

6 jaren geleden - Helemaal geen tegoedbon maar gewoon geld terug. Tegoedbon is zeer klantonvriendelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door dami