Klacht: party tent voldoet niet aan kwalitiets eisen

op 16 december 2017 over Betaalbaarshoppen.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Hallo ik ben merv d,..leerentveld..Ik heb een jaar geleden een partytent besteld .De partytent is goed aan gekomen met de post.Bij het opzetten van de tent ging alles goed .Een dag later zag ik dat de naden al uitgescheurd waren.Dit komt niet door de wind of iets anders.Het was September toen de tent gekocht was en het was bloed heet buiten.Ik heb de partytent geretourneerd naar het bedrijf Betaalbaar shoppen .nl .Toen de tent was aan gekomen bij het bedrijf in doos en al verpakt ,werd de geretourneerde tent niet geacepteerd.Want er zaten naden los en die waren uitgescheurd.Kortom het was een dunne tent van plastic en slechte kwaliteit.Mijn man en ik mevr .leerentveld hebben met het bedrijf contact gehad en vroeger aan ons wat moeten wij met de kapotte tent doen.Ik heb geantwoord ik hoef hem niet meer.Dan word hij vernietigd vertelde een mederwerker van het bedrijf.En tot op de dag van vandaag willen ze nog steeds geld hebben van mij ,ik betaal de tent niet want ik heb hem niet meer.Nu is er een geschill ontstaan .Via afterpay willen ze dat de bestelde tent die ik niet meer heb toch betaal.En ik doe dat niet.Dat is pure oplichting voor mij.

Ik zou tevreden zijn als Afterpay er zich bij neerlegd dat ik de party tent die ik geretourneerd heb niet hoef te betalen.Het is niet mijn fout dat de tent in zijn naden is gescheurd.
Dit probleem loopt al een jaar en ik ben het helemaal beu.

Kunnen jullie dit probleem misschien oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4898euq7