Klacht: Parkmobile rekent teveel af voor parkeerplaats Marken

op 02 februari 2020 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Parkmobile rekent € 16,02 terwijl volgens de website gemeente Waterland € 0,50 voldoende is voor 10 minuten.

Gewenste Oplossing:

Als Parkmobile € 0,50 verrekent i.p.v. € 16,02.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 05 februari 2020 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van den Berg,

Vervelend dat de kosten zo hoog zijn uitgevallen op 2 februari jongstleden op parkeerterrein Kruisbaakweg.

Wij hebben intern contact opgenomen met de gemeente om navraag te doen over de berekende parkeerkosten voor de ruim 8 minuten die u heeft geparkeerd. Dit gezien het berekende tarief afwijkt van de verstrekte informatie. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak.

U ontvangt een email van mij zodra wij een sluitend antwoord hebben ontvangen van de gemeente. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Ik wens u een fijne dag toe heer Van den Berg.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support ^RG

Heeft op 14 maart 2020 om 12:55 geantwoord

Rechtstreeks naar de gemeente had ik met één dag antwoord: ik ben voor touringcar tarief aangeslagen. Google tijdlijn laat duidelijk zien dat ik op de goede plek stond.

Parkmobile is nog steeds aan het navragen!

Alle klachten die gemeld zijn door richard_67