Klacht: Parkeerkosten zonder parkeren

op 28 april 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

Er is op 15 april voor €15, = parkeerten in rekening gebracht terwijl ik thuis was en mijn auto op de oprit stond.

Rekenning van 15 april vervallen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ParkMobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ParkMobile

Heeft op 28 april 2017 om 17:12 geantwoord

Beste heer Steegh,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend te vernemen dat er onbedoeld kosten zijn gemaakt met uw account.

In deze kan ik u vermelden dat wij uw parkeerhistorie hebben geraadpleegd. Hierin is er te zien dat de parkeeractie van 15-04-2017 voor zone 30054 - Utrecht - Omgeving Leidseweg is gestart om 12:28 uur. Wij hebben een aanmeldverzoek mogen ontvangen vanaf een Android toestel met uw inloggegevens.

Wij vinden het nogmaals vervelend dat u wellicht onwetend een parkeeractie heeft gestart. Echter bent u zelf verantwoordelijk voor het juist aan- en afmelden van een parkeeractie. Wij hebben een aanmeldverzoek van u mogen ontvangen en hebben dit verwerkt in ons systeem. De actie is ook weer afgemeld om 16:38 uur met uw inloggegevens. Tevens zijn er twee SMS herinneringsberichten verstuurd om u erop te attenderen dat er nog een parkeeractie actief was. Wij moeten u dan ook helaas melden dat er geen mogelijkheid is voor het vergoeden van de kosten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Whitney van der Koelen
Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Jsteegh