Klacht: Parkeerkaart gekocht maar geen koopavond

op 01 mei 2020 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist een parkeerkaartje gekocht om 17.59 uur tot 19.32 uur om te shoppen in het centrum. Bleek alles te zijn gesloten. Sinds een tijd geen koopavond bleek al snel. Wel raar dat de parkeerautomaat door blijft lopen. Kan ik mijn geld terug krijgen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug krijg. Zat nl na enkele minuten al weer in de auto op weg naar huis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parkmobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 13 mei 2020 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Tammer,

Helaas kunnen wij u van Parkmobile u niet verder helpen met uw vraag gezien u geen Parkmobile account heeft en de parkeerautomaten door de gemeenten beheerd worden.

In deze kunt u het beste contact opnemen met de gemeente m.b.t. het parkeerkaartje wat u heeft gekocht om te bespreken wat er mogelijk is.

Ik wens u een fijne dag toe mevrouw Tammer.

Met vriendelijke groeten,

Parkmobile Customer Support ^RG

Alle klachten die gemeld zijn door Senna15