Klacht: parkeerbeleid

op 29 juli 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Hoewel al aangekondigd viel het me toch héél erg koud op mijn dak dat ik minimaal 15 euro dien te besteden bij uw supermarkt om in aanmerking te komen voor vrij parkeren. Gisteren besteedde ik bijna10 euro en moest ik 1,50 betalen. Ik was nog geen 10 minuten bij u binnen geweest!. De dag ervoor echter kocht ik voor 50 euro spare-ribs! En mijn wijnen neem ik altijd voor minimaal 40 euro mee. Ik ben dan ook van plan geen boodschappen meer te doen bij uw supermarkt. Wellicht is er een systeem te bedenken dat uw vaste klanten een speciale uitrij-kaart ontvangen. Het moment van invoeren van dit nieuwe systeem vind ik erg ongelukkig gekozen. A.H. heeft precies nú een prachtige parkeergarage geopend onder het nieuwe bedrijf. Ook daar moet men betalen en ook daar vind ik dat men met een speciaal systeem zou moeten komen voor hun vaste klanten. Ik heb begrepen dat ze daar mee bezig zijn. Succes met het bedenken van een passend systeem. Ik kwam altijd graag in uw winkel en al vanaf het moment dat die in Zandvoort werd geopend.

Vaste klanten moeten hun besteding niet hoeven aan te passen aan het minimum bedrag van 15 euro en net zoals het was 1,5 uur of 1 uur vrij mogen parkeren

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht stoonen@ziggo.nl

5 maanden geleden - Mijn klacht betreft het parkeren onder uw filiaal in Zandvoort.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 29 juli 2016 om 10:58 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het beleid bij onze parkeergarage.
Aangezien het onderhoud van deze parkeergarage ook voor ons veel geld kost, wij graag altijd plek voor de winkelende klanten willen aanbieden en dus parkerende auto's van niet-klanten zoveel mogelijk willen weren en gezien de situatie in de buurt van onze winkel in Zandvoort heeft de directie moeten besluiten om dit beleid in te voeren.
Uw suggestie en opmerkingen heb ik inmiddels neergelegd bij de desbetreffende afdeling, zodat zij hier bij de volgende vergadering over kunnen praten. Hier kan ik u helaas niet op de hoogte over houden.
Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en hopelijk alsnog tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door stoonen@ziggo.nl