Klacht: Parkeer en campingplaats

op 31 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Op 29 juli aangekomen op deze accomodatie. We hebben een plek op de camping op een doodlopend veldje. Het middenpad is erg smal en niet verhard. De plaats is klein. Je kunt aan je caravan een voortent zetten maar de uitval is max 2.50 m anders heb je geen plek om te zitten. De auto moet op de daarvoor bestemde pakeerplekken staan. Dat is een groot probleem. Overal staan auto\’s naast de verharde wegen. Kortom je hebt geen plek om je auto goed te parkeren. Bij de receptie gemeld. Ja meneer daar kunnen we niets aan doen. Zet de auto maar ergens neer. Als 112 vervoer er maar Door kan. En dit voor een 5 sterren camping is absurd. Ook prijkwaliteit voor de campingplaats is uiterst hoog. Het lijkt wel alsof je op een soort tentenkamp staat. Nee voor ons geen roompot meer. Dan laten we het vooral niet hebben over het sanitair………

Ze zouden kunnen beginnen met een nummerplaatherkenning bij de ingang. Iedereen kan met een Keycard naar binnen rijden waardoor de gasten met meerdere auto\'s het terrein op kunnen. Daarnaast zou je met het nummer van de campingplaats ook een nummer moeten maken bij het parkeer veldje.
Grotere camping plaatsen en evt het middenstuk verharden zou geen grote luxe zijn. Het oogt dan ook netter .
Als laatste tip, sanitair gebouw afbreken en volledig nieuw bouwen. Het sanitair bij het strand is nog schoner.
Wat betreft de prijs , meer in verhouding.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Roompot

Heeft op 10 augustus 2016 om 14:43 geantwoord

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 augustus 2016 om 13:01 geantwoord

Het klopt inderdaad dat ik netjes ben terug gebeld. Het advies van de medewerkster is dan ook om bij een volgende boeking rechtstreeks naar de camping te bellen voor een betere kampeerplaats. Verder gaf de medewerkster aan om onze \"frustraties\" te melden bij Roompot reizen. Doordat we zo teleurgesteld waren over ons verblijf zijn we eerder naar huis gegaan. De horecacheque t.w.v. 25 euro heb ik niet geaccepteerd.

Alle klachten die gemeld zijn door N Vijfeijke