Klacht: parasolvoet zweefparasol

op 04 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik deel het mailcontact dat heeft plaatsgevonden. Zie hieronder.

Beste heer Put,

Dat is toch wat……..
Dan kopen wij een dure parasol met 4 dure stenen. We hebben hem 3 keer opgezet met de verjaardag van onze dochter en dat kunnen we hem nu naar de stort brengen?? Schande!!
De parasol en hoes zijn nog als nieuw en de tegels zijn ook nog oké; alleen de poot functioneert niet en dan hebben we dus maar pech.

Een zeer slecht zaak waar we graag van te voren van op de hoogte waren gesteld.
Want neemt u van mij aan. Je zet de voet met zulke zware stenen niet na elke gebruik binnen neer. Wel hebben we de poot ieder keer afdekt; let wel niet afgesloten.

Een stuk minder vriendelijke groet,

E.Soussi

Van: info@blokker.nl [mailto:info@blokker.nl]
Verzonden: vrijdag 3 juni 2016 10:53
Aan: e.soussimulderij@upcmail.nl
Onderwerp: RE: royal patio zweefparasol, contactnummer: 1128778 [#1128778]

Beste mevrouw soussi,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Voor deze parasol is de voet helaas niet apart te bestellen, mijn excuses voor het ongemak

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Blokker Klantenservice
Leon van der Put

————————————————————————-
Op 25-05-2016 stuurde je ons het volgende bericht:

In 2013 hebben wij een royal patio zweefparasol bij jullie besteld inclusief tegels.
Nu is het zo dat de parasol nog als nieuw is maar de voet waar hij in staat niet.
Deze doet het niet meer; de rem doet het niet meer doordat het is gaan roesten. daardoor gaat hij nu alle kanten op.
Onze vraag is dan ook. kunnen wij een losse voet bijbestellen want de parasol is nog helemaal goed.

Nieuwe voet
deel bedrag terug

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 14 juni 2016 om 11:18 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst excuses voor de late reactie. Helaas heb ik uw bericht niet eerder in behandeling kunnen nemen.

Om u goed te kunnen helpen ontvang ik graag een kopie van uw aankoopbewijs ( kassabon/ factuur/ bankafschrift) en foto's van de parasol standaard. U kunt deze mailen naar info@blokker.nl, graag ter attentie van Saskia/ contactnummer 1139597. Aan de hand van de foto's en uw aankoopbewijs kan ik samen met de verantwoordelijke inkoper kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Saskia
Blokker webcare