Klacht: Parameter hash is vereist???!

op 03 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Zojuist een veiling betaald, en probeer nu te reserveren via www.vakantieveilingen.nl/reserveren. Ik krijg nu echter continu de melding “De parameter hash is vereist”? Wat houdt dit in? Ik wil graag zsm reserveren! Het gaat om een weekend weg in de periode 14 februari, dus dat is kortdag!

Zsm reserveren

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Geachte mijnheer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het u niet lukt de door u gewonnen veiling te reserveren. Wij hebben begrepen dat er momenteel een fout in dit specifieke reserveringssysteem zit. Uiteraard komt u hier niet door in de problemen. Wij raden u aan het de komende week te blijven proberen (uiteraard hoeft dit niet iedere dag). Mocht blijken dat het probleem niet spoedig wordt opgelost, zullen we u en andere klanten met deze waardebon handmatig bij de aanbieder inboeken. Het vakantiepark zal dan bij aankomst op de hoogte zijn van uw komst. Wij wensen u bij voorbaat een prettig verblijf! Met vriendelijke groet, Renée Webcare VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 februari 2014 om 09:14 geantwoord

Het vakantiepark zal dan bij aankomst op de hoogte zijn van uw komst.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Wely