Klacht: Papierverspilling

op 02 juni 2016 over CAK in de categorie

Het moet niet gekker worden! 2 brieven een acceptgiro in een envelop natuurlijk. En dat om €6,00 te betalen aan eigen bijdrage voor mijn scootmobiel. En dit pakketje komt dan iedere maand. Daar kan weer iemand een uurtje thuiszorg voor hebben.

Als in ieder geval de mogelijkheid geboden word om per mail en/of via automatische incasso te betalen. Ik zie dagelijks hoe er bezuinigd word in de zorg(mijn moeder mag maar een paar luiers per dag gebruiken) en dan krijg ik voor zes euro zoveel papier. En dat gaat dan iedere maand gebeuren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 13 juni 2016 om 09:07 geantwoord

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail hebben wij geschreven dat wij hard werken aan een klantportaal op onze website. In dit klantportaal is het de bedoeling dat klanten hun facturen online kunnen raadplegen. De ontwikkeling van dit klantportaal heeft tijd nodig. Wij hebben deze klant uitgelegd hoe zij een automatische incasso aan kan vragen voor het betalen van haar facturen. Deze klacht is hiermee afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Booffy