Klacht: papieren afschrift word stopgezet

op 19 september 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Vanaf heden stopt Aegon om mijn papieren afschrift over mijn hypotheek gegevens eenmalig per jaar te versturen per post.
Ik kan maar een account aanmaken in mijn Aegon om mijn gegevens te bekijken. Waarom niet zoals altijd mijn papieren afschrift hiervan. ik betaal toch ook voor deze hypotheek dus waarom dan de service ineens weghalen. Nu wordt de kans geboden om in februari te bellen dan kan er voor mij een afschrift uitgedraaid worden.
Ik moet dan bellen naar naar Aegon voor een service die normaal gesproken vanzelf ging.

Ik ben tevreden als ik automatisch het afschrift krijg zoals voorheen een normale service was.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Aegon

2 maanden geleden - Beste Rene Walinga, Het klopt inderdaad dat wij ervoor kiezen om de fiscale informatie alleen digitaal aan te bieden. Ik begrijp uit uw bericht dat u hier teleurgesteld over bent, wat ik jammer vindt om te horen. We willen u uiteraard zo goed mogelijk informeren en ervoor zorgen dat u de benodigde informatie bij de hand heeft zodra dit nodig is. Dit is ook de reden dat we ervoor hebben gekozen om de fiscale informatie alleen digitaal aan te bieden. Behalve dat u het jaaroverzicht hierin terug kunt vinden, heeft Mijn Aegon ook andere voordelen voor u. Zo heeft u een actueel overzicht in uw hypotheek en opgebouwd vermogen, heeft u al uw Aegon producten overzichtelijk bij elkaar en krijgt u bericht als er informatie klaarstaat. Wij willen u graag tegemoet komen door u het komende jaaroverzicht nog per post toe te sturen. Het is inderdaad wel nodig om in februari dan contact met ons op te nemen, zodat wij dit verzoek voor u kunnen doorvoeren. Mocht u nog vragen hebben over het aanmaken van Mijn Aegon of uw klacht telefonisch willen bespreken, laat het mij dan gerust weten. Ik hoor dan graag wanneer het u uitkomt dat we u bellen. Vriendelijke groet, Gesina Aegon Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 22 september 2016 om 17:12 geantwoord

Beste Rene, We hebben in bovenstaande reactie, aangegeven waarom wij de keuze hebben gemaakt om deze informatie niet meer per post te versturen. Wij kunnen daarom niet aan uw verzoek voldoen. Daarom sluit ik hierbij de klacht die u heeft ingediend. Groet, Stephan

Alle klachten die gemeld zijn door Rene Walinga