Klacht: Pap spinner 76 garantie

op 16 juli 2012 over Makro in de categorie Groothandels

Op 6 juli 2009 2 koffers gekocht, na tel contact, 16-07 Makro Amsterdam zit hier 36 maanden garantie op. 2011 helaas niet met deze koffers op vakantie geweest, zondag 1 juli 2012 koffers weer van zolder gehaald voor vertrek 2 juli. 1 koffer ging niet eens meer open, slot stuk? Andere koffer weigerde 1 slot. Deze maar afgeplakt en nog een koffer moeten lenen bij de buren. Na thuiskomst, vandaag gebeld. Antwoord makro, garantie is verlopen, we kunnen niks meer voor u doen, prettige middag. Ik heb in 2010 al eens nieuwe sleutels besteld bij makro, deze zijn ook weer stuk, zijn van plastiek, voor de zekerheid ook in juni 2011.

Het is wel heel triest dat de garantie verloopt terwijl ik op vakantie ben en niks kan doen. Als het om een artikel gaat wat dagelijks wordt gebruik begrijp ik dit volkomen, maar een artikel wat 1 x per jaar of minder wordt gebruikt.
Ik hoop dat makro hier nogmaals naar wil kijken en met eenoplossing kan komen, koffers omruilen maken jullie mij heel blij mee?

Bericht van Makro

5 jaren geleden - Klacht wordt in behandeling genomen door het Makro Customer Service Center. Customer Service Center Postbus 159 2290 AD Wateringen E contact@makro.nl P 0900 2025300 (€ 0,25 per minuut) F 0174 292 441

Bericht van Makro

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Makro in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Makro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Makro

Heeft op 06 augustus 2012 om 14:41 geantwoord

Klacht is in behandeling genomen door de afdeling klantenservice in de vestiging.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Makro beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Conco21