Klacht: Panneset

op 17 juni 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb via vakantie veiling een panneset van blau mann gekocht.
Nu is het volgende als ik mijn vlees braad in de koekenpan schieten met herrie en grof geweld de bescherm dopjes aan de binnenkant om je oren laatst op mijn hand met gevolg verbrand .ik vindt de pannen van zeer slechte kwaliteit.

Als ik mijn geld terug krijg

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Beste Nina, Vervelend dat je niet tevreden bent met de koekenpan en zelfs je hand verbrand is. Om de klacht naar tevredenheid op te lossen, ontvangen wij graag een korte video ( webcare@vakantieVeilingen.nl), mag via https:wetransfer.com. Helaas is geld terug geen mogelijkheid omdat de veiling reeds gewonnen is in september 2017 en niet eerder een melding over is gemaakt. Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Beste Nina, Om de klacht in behandeling te kunnen nemen hebben wij gevraagd om een korte video te mailen naar webcare@VakantieVeilingen.nl, echter hebben wij tot op heden geen bericht van je ontvangen. Graag ontvangen wij een korte video, mag via https:wetransfer.com. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 september 2018 om 14:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nikita2003.