Klacht: Pannenset

op 07 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een pannen set gekocht al een tijd geleden als ik eerlijk ben. Maar k baal dat de qualiteit mij niet is bevallen. Het zijn die bolle ikea pannen die helaas ook niet meer in jullie assortiment zijn. Ik vindt ze erg mooi maar als ik kook en zie ze van binnen dan baal ik mega niet alle pannen van mijn set zo dus k kan ook geen nieuwe meer kopen. Kunnen jullie mij verder helpen . Ik vindt dat het qua kwaliteit niet zo mag zijn. Hoor graag van jullie

Wil graag weten wat jullie alsnog kunnen betekenen voor mij.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 14:05 geantwoord

Hej Ikbal,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat je pan niet bevalt :( Mocht je hier nog geen oplossing voor hebben dan raden we je aan ons contactformulier in te vullen: http://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690 We kijken graag wat we voor je kunnen betekenen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Een fijne dag toegewenst!

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Dilsiz