Klacht: Pandan rijst

op 24 januari 2014 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

(Gebruik beschaafde taal en geen scheldwoorden.)
Ik heb een tijdje geleden een pak pandan rijst gekocht. Normaal ben ik erg tevreden over dit product zei het dat ik dit keer bij het open maken een dode vlieg aantrof. Bij het verder koken van de rijst trof ik bij het opdienen nog een dode vlieg. Ik moet zeggen dat ik dat ronduit smerig vind. Ik verwacht een concrete actie van jullie hierop.
Streepjescode is: 8 710400 339939
Houdbaar tot 18-04-2015
Mvg, Corina dijkstra

Gewenste Oplossing:

Uitzoeken waarom dit heeft kunnen gebeuren.

Enkele nieuwe pakken pandanrijst voor mij zonder vliegen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corina Dijkstra