Mijn Klacht:
Sinds de geboorte van mijn zoon 17 augustus 2021 gebruik ik pampers premium protection. Ik had voor zijn goorte al inkoop gedaan en die waren hartstikke goed en ik was ook heel erg tevreden over. Omdat ik nieuwe luiers moest halen ben ik 3 dagen geleden luiers gaan kopen zelfde merk en zelfde maten. Maar sindsdien wordt mijn zoon nat wakker, zijn kleren, beddengoed zijn helemaal kletsnat. Luier is ook niet vol dus het komt daardoor ook niet. Ik verschoon echt regelmatig maar dit viel me op. Overdag precies het zelfde. Hierdoor moet ik zijn kleren alles veranderen. Kost mij ook veel tijd en moeite terwijl het helemaal niet nodig moet zijn. Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar het is niet zo. Ik heb ook aan mijn moeder en man laten verschonen bij hun precies het zelfde. Ik vindt het heel jammer en ben echt boos en had echt niet verwacht van pampers. Ik heb ook veel gekocht wat moet ik met die luiers graag oplossing hiervoor.
Gewenste Oplossing:
Graag geld terug!