Klacht: Pakt onze adres niet

op 21 augustus 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Wanneer wij de nieuwe volleybalschoenen wouden kopen voor onze dochter, pakte de site ons adres niet. Het vertelde ons dat het niet overeenkomt, terwijl we vrij zeker zijn dat het gewoon klopt. Nu kunnen wij de schoenen dus niet bestellen.

Ik zou tevreden zijn wanneer de site er wat aan zal doen, en dus wanneer ik mijn sportschoenen kan bestellen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 12 september 2016 om 16:13 geantwoord

Beste Marga,

Mijn vermoeden is dat je de bestelling probeert te plaatsen via een tablet of mobiele telefoon. Er zijn op dit moment wat problemen met de mobiele versie van onze webshop waarbij bepaalde postcodes niet worden herkend. Mijn vraag is daarom of je de bestelling wil plaatsen via een laptop of desktop computer. Daar zijn deze problemen namelijk niet aan de orde.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jeroen

Alle klachten die gemeld zijn door Marga van Aalsum-Schmit