Mijn Klacht:
Verleden dodnerdag 18-10-12 is een brievenbus pakketje naar mij gepost en dit is 6 dagen later nog niet bezorgd. Dit gebeurt de laatste tijd regelmatig. (6-10 keer per jaar is VEEL te veel)
Gewenste Oplossing:
alsnog bezorgen van pakketjes

