Klacht: Pakketje zoekgeraakt

op 19 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na een afspraak te hebben gemaakt met Dynalogic over de bezorgdatum van mijn pakket, werd mij aangeraden om de volgende dag nog even te bellen voor een exacte bezorgtijd. Na vele telefoontjes gepleegd te hebben en veel onduideijkheid waar ik naartoe moest bellen, heb ik na 3 kwartier het desbetreffende bedrijf aan de telefoon gehad. De eerst man die ik aan de telefoon had vertelde mij dat het pakket niet gevonden kon worden dus niet is verzonden vandaag door een sorteerfout. Daarna ben ik doorverbonden met de afdeling logistiek. Deze meneer vertelde mij dat het pakketje in een verkeerde bezrogbus zat, en dus niet mijn kant op komt maar aan het eind van de dag weer terug naar het depot komt. Een nieuwe afspraak inplannen kan niet omdat het pakketje dan eerst terug moet zijn op het depot. Hij beloofde mij om te bellen zodra het pakketje op het depot was om een nieuwe afspraak te maken. Persoonlijk is mijn vertrouwen in dit bedrijf weg, en heeft hij me aangeraden om zelf voor vijf uur nog even terug te bellen over hoe de zaken ervoor staan. Ik vindt dit een waardeloze manier van afspraken maken, en een zeer ernstige zaak dat mijn pakketje eigenlijk een soort van kwijt is.

De fouten die in dit geval door dynalogic gemaakt zijn, moeten met spoed opgelost worden. Een gepaste oplossing zou zijn dat ze als een gek opzoek gaan naar mijn pakketje en ervoor zorgen dat het hoe dan ook vandaag nog bij mij thuis komt. Desnoods zou ik het pakketje zelf wel willen ophalen bij dynalogic in woerden. Maar het pakketje blijkt daat dus niet te zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2014 om 15:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LisaManon