Klacht: Pakketje verdwenen

Andrevan op 18 juni 2015 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 22 mei om omstreeks 17:00 uur schijnt een voor mij bestemd pakje bij een buurman afgeleverd te zijn, geen kaart in de bus. Omdat ik een pakje verwachtte ben ik gaan bellen met de webshop en met GLS
.
De webshop zegt,het is bezorgt, doei en GLS zegt zoek het maar uit,

Via hun track en trace er achter gekomen welke buurman dat zou zijn, Deze buurman herinnert zich een bezorger maar heeft het pakje niet aangenomen, De ondertekening in het systeem van GLS was gedaan door meneer Buurman ,,,, het mag duidelijk zijn dat de beste man niet zo heet.

Nadere informatie bij GLS leerde ook dat het niet de “normale” chauffeur was die dag, waar is mijn pakje …

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakje geleverd wordt of indien het door mij betaalde gedrag (inclusief hoge verzendkosten) aan mij worden geretourneerd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Andrevan