Klacht: Pakketje uit Zweden naar Engeland gestuurd ipv naar Nederland

MiekeOldenzaal op 01 maart 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje van Gudrun Sjoden in Zweden is op 29 jan 21 door UPS naar Denemarken gestuurd. En daarna naar Engeland. Gisteren gebeld. Niet een hele klantvriendelijke aangelegenheid. Medewerkster : pakje is verkeerd gesorteerd, ze zou een mail sturen om de zaak vlot te trekken.
Nu lees ik in de track en trace dat mijn pakje wordt beschreven als een geretourneerd item en gaat het over exportfacturen. Pfffff.

Als ik mijn mooie bloesje ontvangen heb !!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Mieke, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt. Volgens mijn gegevens is het pakket nog steeds in London. Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek willen starten. Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om de zender hierover te informeren. Zij kunnen dan het formulier invullen met de onderstaande link. We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 10 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen. Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld, wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven. https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 maart 2021 om 13:54 geantwoord

Beste Mieke,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht MiekeOldenzaal

1 jaar geleden - Graab aktie

MiekeOldenzaal

Heeft op 02 maart 2021 om 08:24 geantwoord

Er is behalve het bericht dat ze het adres gewijzigd hebben, nog niets gebeurd.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Hi Mieke, Het spijt me dat je pakket nog niet is geleverd. Goed dat je contact op neemt. Helaas kan ik het pakket op dit moment niet traceren in het systeem. Er zal middels een onderzoek achterhaald moeten worden waar het pakket is, en hoe we het zo snel mogelijk, alsnog kunnen leveren. Ik raad je aan contact met de verzender op te nemen, zodat die bij ons het onderzoek naar het pakket kan laten starten. Excuses voor het ongemak. Kind regards / Vriendelijke groeten, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door MiekeOldenzaal