Klacht: pakketje ontvangen maar nooit besteld

op 02 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb 26 maart een pakketje ontvangen maar nooit iets besteld. Er zit een rekening in van 64 euro. Ik ging het retour zenden maar moest daar 3,75 euro voor betalen. Dit weiger ik omdat ik niets besteld heb ga ik daar niet voor betalen. Post NL zei dat ik het kosteloos kon versturen met een bewijs dat het is teruggestuurd. Maar dit blijkt niet zo te gaan.Ik moets er voor betalen. Dit doe ik niet want ik wil wel het bewijs hebben dat het is teruggestuurd. Komen ze het pakje niet ophalen,dan ga ik het houden,want wat je niet hebt besteld mag je eigenlijk houden heb ik ooit gehoord. Hebben jullie hier een advies over???

als ik geen post meer van hun ontvang en ik daar niet aan vast zit Krijg ik weer last dan schakel ik mijn rechtsbijstands verzekering in

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht EKnudde

8 maanden geleden - Ik krijg steeds post van hun maar ik reageer er niet meer op want iedere keer wordt de rekening hoger met incasso kosten

Alle klachten die gemeld zijn door EKnudde