Klacht: Pakketje nooit ontvangen, gelogen over levering bij buren?

op 05 augustus 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag om 11.55u de update gekregen dat mijn pakketje geleverd zou zijn, maar er waren enkele vreemde dingen op te merken hierover.

1. Ik heb het pakketje zelf nooit ontvangen, hoewel ik de hele dag thuis was. Ook geen briefje in de brievenbus.

2. Het was ontvangen door XX, inclusief een handtekening. XX is de buurvrouw, maar ze was de hele dag op kantoor aan het werken. De handtekening komt ook niet overeen met die van haar. Ze heeft dus nooit dit pakketje kunnen ontvangen of haar handtekening kunnen zetten.

3. Ik heb de hotline van GSL gebeld, en de chauffeur liet me weten dat het pakketje inderdaad op de aangegeven locatie geleverd was. Nogmaals: niks ontvangen, geen melding.

Ik heb ook nog een 2e pakketje dat onderweg is, en heb nu enorm veel schrik dat dit ook zomaar gaat “verdwijnen”…

Ik ben tevreden wanneer ik dit pakketje én mijn volgende in ontvangst kan nemen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Lou Cox

1 jaar geleden - Pakketje was totaal ergens anders geleverd dan ze hadden gezegd. Was vervolgens door die personen naar een adres verder in de straat gebracht omdat het adres op het pakje niet klopte. Deze mensen hebben het vandaag naar mij gebracht. Eerste pakje is uiteindelijk toch aangekomen dus. Vriendelijk dat ze er een interactieve schattentocht van maken voordat je je pakje in ontvangst kan nemen, maar ik heb het toch liever gewoon direct aan de deur. ^^

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lou Cox