Klacht: Pakketje nooit aangekomen

Doewatmetdeklachten op 13 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de site Missy Empire heb ik een pakket met kleding besteld. wnDirect antwoordnummer: 36021, 8000 ZG Zwolle was in Nederland de afzender en PostNL zou deze afleveren..

Er staat dat mijn pakketje is afgeleverd op mijn adres. Echter is dit nooit gebeurd. Mijn pakket is nergens te bekennen. Ook mijn buren en het plaatselijke PostNL afhaalpunt hebben mijn pakket niet.

Over het algemeen ben ik niet tevreden met PostNL. Er lijkt geen beleid te zijn op hun service. Elke bezorger doet het anders. Vaak hebben ze haast en lopen ze de seconde nadat ze de bel hebben ingedrukt al weg. Om mij heen heeft vrijwel niemand een positief woord te zeggen over PostNL, haar service en de bezorgers.

Ik vind het van de zotte dat vooral in deze tijd, nu de webshops extreem op de voorgrond treden en de winkelstraten failliet gaan, we niet kunnen vertrouwen op een juiste manier van bezorging.

Als ik iets bestel lijken mij een aantal zaken niet meer dan logisch:
– het pakket word niet beschadigd
– het pakket komt aan
– de bezorger wacht minimaal een minuut bij de deur nadat hij heeft aangebeld zodat de personen naar de deur kunnen lopen
– de bezorger is vriendelijk
– handtekening bij aannemen van pakket
– de status van de verzending is up to date en KLOPT

Als ik of wel mijn pakket terugkrijg
Of mijn geld
Of een nieuw pakket gestuurd krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan mij voorstellen dat u niet tevreden bent over de situatie. Graag zou ik even naar de huidige status van het pakket willen kijken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de track en trace code van het pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Doewatmetdeklachten

1 jaar geleden - Bedankt voor het initiatief om de klacht op de pakken. Mijn track and trace code is: 3SGWDX000000826. Voor mij is zichtbaar dat het pakket op mijn huisadres is afgeleverd. Dit is echter niet het geval. Ook mijn buren en het plaatselijke postafhaalpunt heeft hem niet..

Heeft op 13 december 2019 om 11:47 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de scans bekekene en het lijkt erop dat de zending op een andere adres is geleverd. In verband met de Privacy wet mag ik dit adres niet geven. Ik raad u daarom aan om dit bij de afzender aan te geven. Die kan dit eventueel verder uit laten zoeken en voor u een passende oplossing zoeken.

PostNL Klantenservice

Doewatmetdeklachten

Heeft op 13 december 2019 om 11:49 geantwoord

De verzender probeert al een week contact te leggen met PostNL, welke nog steeds niet van de grond is gekomen. Ik wil een concrete oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Doewatmetdeklachten

1 jaar geleden - Ik vind het overigens belachelijk dat jullie weer terug verwijzen naar de verzender. Zij zijn in deze niet de oorzaak van dit probleem en horen dit in mijn optiek dan ook zeker niet op te lossen; dat is aan jullie. Ik wil vanuit jullie een vergoeding van het bedrag dat ik kwijt ben geraakt, wegens jullie schuld. Anders ben ik helaas genoodzaakt juridische stappen hiervoor te ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doewatmetdeklachten