Klacht: Pakketje nooit aangekomen

op 30 juni 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Al vorig jaar op 17 september 2015 (op mijn bankrekening is het bedrag op 18-09-2015 afgeschreven) heb ik bij miniinthebox een iPhone case betaald/besteld maar tot op heden is hij nooit aangekomen. Hij kostte €5,69.
Vind het vreemd na 3-kwart jaar nog steeds niks te hebben ontvangen. Ik snap dat het van ver weg moet komen, maar dat het zó lang moet duren… Daarom heb ik bij de bestelling op \\\’annuleer bestelling\\\’ gedrukt. Maar daar heb ik nu wel een beetje spijt van omdat hij niet meer bij mijn \\\’orders\\\’ staat als bewijs dat hij nog in afwachting was. Omdat het pakketje nooit is aangekomen, kan ik dan mijn geld terugkrijgen? Dat is wel zo eerlijk. Ik kon op geen manier in contact komen met Miniinthebox wat erg vervelend is, vandaar via deze site.
Mvg. Yanieck

Dat ik mijn geld terug gestort krijg. Pakketje hoef ik niet meer ivm andere mobiel.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - wat is het bestelnummer, met betalingsgegvens kunnen wij uit veiligheidsredenen niets, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

10 maanden geleden - Sorry zonder bestelnummer kunne wij u niet helpen. Logt u zich in in uw account, daar vindt u uw bestelnummer. mvrgr

Alle klachten die gemeld zijn door Nieck90