Geboden Oplossing:
Geachte heer Lincho,
Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket de status 'bezorgd' heeft, maar u heeft niets ontvangen. Graag geef ik een reactie op uw bericht.
Wat ontzettend spijtig om te horen dat u niets heeft ontvangen. Ik heb ook even voor u gekeken en zie inderdaad dat het pakket op 07-05 bezorgd zou zijn door de brievenbus. U als geadresseerde kunt hiervoor geen onderzoek starten. De afzender kan dit wel, dit valt onder onze verzendvoorwaarden. De afzender blijft verantwoordelijk totdat u het pakket daadwerkelijk heeft ontvangen. Ik wil u dan ook aanraden om deze kwestie aan te kaarten bij de afzender.
De afzender kan contact opnemen met de lokale post organisatie waarmee het pakket verstuurd is. In de tussentijd kan de afzender u wellicht een passende oplossing bieden.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice
Met vriendelijke groet,
PostNL