Klacht: Pakketje niet ontvangen maar heeft status bezorgd

J L op 29 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket heeft de status Bezorg, maar nooit ontvangen (ook geen kaartje achtergelaten). Mijn vader was de hele week thuis en heeft geen bezorger gezien! Het lijkt erop dat de bezorger is gewoon helemaal niet langs geweest. Wie controleert of de bezorger, daadwerkelijk, het pakket heeft geleverd?

Gewenste Oplossing:

Waar heeft de bezorger het pakket geleverd (als bij buren, waar en wie heeft het getekend).

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Geachte heer Lincho, Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket de status 'bezorgd' heeft, maar u heeft niets ontvangen. Graag geef ik een reactie op uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u niets heeft ontvangen. Ik heb ook even voor u gekeken en zie inderdaad dat het pakket op 07-05 bezorgd zou zijn door de brievenbus. U als geadresseerde kunt hiervoor geen onderzoek starten. De afzender kan dit wel, dit valt onder onze verzendvoorwaarden. De afzender blijft verantwoordelijk totdat u het pakket daadwerkelijk heeft ontvangen. Ik wil u dan ook aanraden om deze kwestie aan te kaarten bij de afzender. De afzender kan contact opnemen met de lokale post organisatie waarmee het pakket verstuurd is. In de tussentijd kan de afzender u wellicht een passende oplossing bieden. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 mei 2018 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lincho,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket de status 'bezorgd' heeft, maar u heeft niets ontvangen. Graag geef ik een reactie op uw bericht.

Wat ontzettend spijtig om te horen dat u niets heeft ontvangen. Ik heb ook even voor u gekeken en zie inderdaad dat het pakket op 07-05 bezorgd zou zijn door de brievenbus. U als geadresseerde kunt hiervoor geen onderzoek starten. De afzender kan dit wel, dit valt onder onze verzendvoorwaarden. De afzender blijft verantwoordelijk totdat u het pakket daadwerkelijk heeft ontvangen. Ik wil u dan ook aanraden om deze kwestie aan te kaarten bij de afzender.

De afzender kan contact opnemen met de lokale post organisatie waarmee het pakket verstuurd is. In de tussentijd kan de afzender u wellicht een passende oplossing bieden.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door