Klacht: Pakketje niet gekregen

op 20 maart 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bij kpn een nieuwe tv ontvanger aangevraagd. Die zou ik afgelopen vrijdag van jullie hebben gekregen tussen 12.00 en 18.00..maar helaas ik heb niets ontvangen! Ik heb contact gehad met kpn en die zeiden dat jullie het vandaag (zaterdag 18 maart) zouden bezorgen tussen 09.00 en 13.00. En ik heb weer niks ontvangen. Voor de tweede keer!!! Ik ben hier echt niet blij mee want ik kan nu nog steeds geen gebruik maken van mijn tv!!! Hoe kan dit nou gebeuren???

Dat ik zo snel mogelijk mijn tv ontvanger ECHT krijg!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 08 mei 2017 om 10:08 geantwoord

Beste Haggith,

Allereerst excuses voor de late reactie. Ik zie dat er na deze bestelling een nieuwe is geplaats. De eerste bestelling is nooit geleverd omdat de klantgegevens vanuit KPN niet op tijd bij ons aanwezig waren. Hierop wordt een order altijd geannuleerd, we weten immers niet waar het pakket naartoe moet. De 2e afspraak die u via KPN heeft gemaakt kan ik niet terug zien in ons systeem. Aangezien uw order toen al geannuleerd was kan er in ons systeem op dat moment ook geen afspraak gemaakt worden ondanks dat de KPN klantenservice deze afspraak wel kon maken. We zijn aan het kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Ik zie dat u de 18e een nieuwe bestelling heeft geplaats en dat deze de 21e, zoals het hoort, wel probleemloos is geleverd.

Excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Hoefman