Klacht: Pakketje niet gekregen

op 20 maart 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij kpn een nieuwe tv ontvanger aangevraagd. Die zou ik afgelopen vrijdag van jullie hebben gekregen tussen 12.00 en 18.00..maar helaas ik heb niets ontvangen! Ik heb contact gehad met kpn en die zeiden dat jullie het vandaag (zaterdag 18 maart) zouden bezorgen tussen 09.00 en 13.00. En ik heb weer niks ontvangen. Voor de tweede keer!!! Ik ben hier echt niet blij mee want ik kan nu nog steeds geen gebruik maken van mijn tv!!! Hoe kan dit nou gebeuren???

Gewenste Oplossing:

Dat ik zo snel mogelijk mijn tv ontvanger ECHT krijg!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Hoefman