Klacht: Pakketje niet bezorgd nr ( PYO113FJ )

Smiddy op 24 oktober 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 24 oktober 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Willemien, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit gisteren niet goed is gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Volgens mijn gegevens is het pakket zojuist om 12:33u alsnog afgeleverd. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag....

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 24 oktober 2014

Een klant van DHL heeft geklaagd over het niet afleveren van een pakket bij de buren, ondanks dat hij dit expliciet had aangegeven. De klant, die afhankelijk is van een rollator en kruk, verzocht om aandacht voor zijn situatie om herhaalde afhalingen te voorkomen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Goedemiddag , ik heb speciaal er weer bijgeschreven dat mijn pakketje bij DE BUREN afgegeven mag worden, waarom wordt dit niet gedaan? Ik schrijf het er niet voor niets bij, nu komt hij weer morgen en als ik dan weer niet thuis ben kan ik het ergens gaan halen, ik loop met rollator en kruk en ben afhankelijk , dus lees aub goed en doe dan ook het pakket afgeven bij de buren !! Fijne dag !

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de koerier goed leest wat erop het pakket staat en als er staat bij de buren afgeven dan moet dat ook gedaan worden.
Het staat er niet voor niets bij!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 24 oktober 2014 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willemien,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat dit gisteren niet goed is gegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Volgens mijn gegevens is het pakket zojuist om 12:33u alsnog afgeleverd.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM