Mijn Klacht:
Goedemiddag , ik heb speciaal er weer bijgeschreven dat mijn pakketje bij DE BUREN afgegeven mag worden, waarom wordt dit niet gedaan? Ik schrijf het er niet voor niets bij, nu komt hij weer morgen en als ik dan weer niet thuis ben kan ik het ergens gaan halen, ik loop met rollator en kruk en ben afhankelijk , dus lees aub goed en doe dan ook het pakket afgeven bij de buren !! Fijne dag !
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de koerier goed leest wat erop het pakket staat en als er staat bij de buren afgeven dan moet dat ook gedaan worden.
Het staat er niet voor niets bij!

