Mijn Klacht:
Pakket is verzonden in Duitsland naar mijn thuisadres. Volgens DHL is het bezorgd maar ik heb niemand aan de deur gehad en was gewoon thuis.
Nu willen ze geen bewijs leveren wie het heeft ontvangen! Dit omdat ik de ontvanger ben kan ik geen klacht indienen rare gang van zaken.
Pakketje is spoorloos of gewoon bij de bezorger achter gebleven omdat hij of zij geen zin had om te bezorgen. Is inmiddels 4 weken geleden maar
Gewenste Oplossing:
Wil alleen maar mijn pakket niet meer of minder

